Медицинский центр Александра Семенюты "Авиценна"
Вопрос посетителя:

Спрашивает Марія: повторила аналіз на гормони Пролактин - 17.26нг/мл...


 
вернуться к листингу вопросов
Марія | 12 дек 2013 г. 20:47 Гинекология
    Вопрос №:
 15713  
Повторила аналіз на гормони Пролактин - 17.26нг/мл, тестостерон загальний - 1.7 нмоль/л, андростендіон 4.08 нг/мл, ДГЕА-С 301 мкг/дл, збентежив трішки заг. ан крові: ШОЕ- 21мм/час. Виділення із сосків трішки є, цикил на основі гормонотерапії врегулювався, місячні стали помірними, тривалість 5-4 дні, сильно набрякають та болять груди, болі в поясниці в перший день, ріст волосся значно не зменьшився, але сама волосина стала м*якшою та тоншою. Сильно стали боліти ноги, посилилась варикозна сітка.
При УЗД обстежені: Структурних змін в міометрії не виявлено, ендометрій помірно гіпоплазований. Яєчники мають фолікулярну структуру, не збільшені воб*ємі. Білочна оболонка збільшена в правому яєчнику
Перейшла на Ярину та зменьшила дозу Верашпірону до 25, як Ви рекомендували.
Які будуть Ваші поради в подальшому? Коли робити перерву в прийманні ліків?
Дякую, з повагою, Марія.
Отвечает врач: Александр Семенюта | 15 дек 2013 г. 15:03
Марія, я бачу, що тобі взагалі стало краще, окрім твого страху… :-(

По-перше: ШОЕ можеш зовсім не робити, бо це безглуздий показник, який має значення тільки у лікарів «совкової освіти» (Тільки наші лікарі вважають за важливе «всерйоз проліковувати підвищене ШОЕ» :-( ).

По-друге: Найбільша дурість - " робити перерви " в прийомі таблеток. Це не обґрунтовано ні фізіологічно, ні логічно . Прийом ліків знижує (при тривалому прийомі ) кількість ускладнень (порушення циклу, ріст волосся та acne) від порушень гормонального балансу які вилікувати цілком – неможливо  (Але недоучки " постсовкового " методу навчання (за принципом - навіщо самому читати - запитаю у " досвідченого " лікаря) продовжують тупо стверджувати про " злісному дії гормонів " на ніжний жіночий організм та обов’язкові «перерви» у прийомі ліків.

Таким чином – завдання лікування - підібрати ліки, які контролюють цикл та гормональний баланс з найменшими побічними ефектами… (До того часу, поки не заманеться вагітніти – в такому разі, можливо, й треба буде проводити інше лікування)

По-третє: невелике «нагрубання молочних залоз» не є критичним, особливо коли ще не знизився до середньої норми пролактин… Ріст волосся скоро не зменшується, але «сама волосина стала м’якшою та тоншою» - це велике досягнення за 4-5 місяців :-).

По-четверте: щоб менше боліли ноги треба пити більше збалансованої, з солями, води (на кшталт «Миргородської»).

По-п’яте: ти чомусь забула написати про масу тіла, болі в животі та про статеве життя…

По-шосте: не знімається підозра на ендометріоз, тому треба мати на увазі необхідність діагностично-лікувальної лапароскопії (на недалеке майбутнє).

Таким чином – лікування повинне буди подовжене, але треба – на прийом…

Исчерпывающий ответ на Ваш вопрос может быть дан после повторной личной беседы и обследования в клинике.

Записывайтесь к нам на прием, обследуйтесь и получите ответ.

С уважением, медицинский центр "Авиценна"
Отвечает врач: Александр Семенюта | 19 дек 2013 г. 01:06
Приблизно 6000 гр.

С уважением, медицинский центр "Авиценна"
Александр Семенюта на Facebook
Добавить комментарий:
 
Ваше имя
Обязательное поле Укажите Ваше имя или псевдоним.
Текст сообщения
Обязательное поле Макс. 1000 симв.
Ваш email


Обязательное поле К Вам на почту прийдет письмо с паролем, Вы должны будете ввести его чтобы запостить сообщение. Если это происходит впервые, e-mail обязательно высылается
введите 4 цифры,
(арабскими)
обязательно
«« предыдущий вопрос следующий вопрос »»
вернуться на предыдущую страницу
Смотрите также вопросы из раздела `Гинекология`:
 
Елена | 26 дек 2011 г. 19:39 Гинекология
 
 9904  
К сожаление я никак не могу прочесть Ваш ответ на вопрос 9899. Перехожу по ссылке указанной в моей почте, а мне пишут "Запрошенная вами страница не существует!
Мы очень сожалеем". Повторите ещё раз пожалуйста!!! Спасибо!
   открыть »»
Наталия | 7 дек 2018 г. 08:06 Гинекология
 
 19210  
Здравствуйте, Александр Николаевич у меня уже несколько раз в середине цикла во время секса я начинаю кровить, потом в течении дня выделения в виде сукровицы. И перед месячными такая же картина. Ответьте пожалуйста что это может быть. Я ваша уникальная пациентка.
   открыть »»
Дарья | 22 авг 2011 г. 01:28 Гинекология
 
 8964  
На каком сроке можно определить беременность с помощью теста? Струйный Evitest достаточно хороший для этого? Или вы посоветуете другой?
В прошлом месяце я приняла постинор, в том месяце месячные пошли вовремя, но сейчас задержка. Мог ли Постинор повлиять?
   открыть »»
Александр Семенюта на Facebook
Елена | 9 фев 2009 г. 23:13 Гинекология
 
 445  
Лечат ли в Вашей клинике геморрой?
   открыть »»
Мария | 12 окт 2015 г. 15:35 Гинекология
 
 17888  
Доброго времени суток, уважаемый Александр Николаевич!
Я Ваша пациентка. Недавно Вы поставили мне диагноз: патология шейки матки(СIN--1),бактериальный вагиноз("ключевые клетки").
И назначили свечи ("Полижинакс",или "Нео-Пенотран",или"Тержинан".,или"НЕОТРИЗОЛ"), а после лечения, через 3 недели после менструации -осмотр и анализы. Трёх недель ещё не прошло. Вопрос: могу ли я пока жить половой жизнью со своим диагнозом? И нужно ли как-то провериться партнёру?
Заранее благодарна за Ваш ответ!
   открыть »»